Testimoniale

Clienții Media Hub sunt advertiserii de top, cu investiții majore în TV, online, radio, outdoor, presă. Suntem mândri că lucrăm pentru companii și branduri care sunt lideri sau jucători majori în segmentele lor de piață. Aceștia provin din sectoare precum industria auto, servicii financiare, bunuri de larg consum, distribuție, medicamente, bunuri de folosință îndelungată, băuturi.

În activitatea de consultanță și audit media, păstrarea discreției și a confidențialității sunt esențiale. De aceea, nu putem face publică lista de clienți și nu putem oferi detalii specifice despre proiectele derulate. Am inclus mai jos câteva mărturii ale unor clienți:

 

„Lucrăm de câțiva ani auditul anual de media cu echipa Media Hub. În primul an de audit am fost în zona , de pierderi. De atunci, cu ajutorul lor, am reușit să ne îmbunătățim constant performanța de media, atât pentru planning cât și pentru buying. Pot spune că aceste schimbări se simt în performanța noastră de business.”

 

Marketing Manager, industria auto

„Am colaborat cu Media Hub pentru un proiect de price benchmark în 2012. Pe baza raportului lor am renegociat prețurile cu furnizorii acolo unde nu eram competitivi și am reușit să le îmbunătățim. Vom continua să colaborăm cu ei, ne-au dovedit că sunt profesioniști de încredere.”

 

Marketing Manager, FMCG

„Media Hub a fost consultantul nostru pentru un pitch de media. Sunt o echipă profesionistă, care ne-a oferit o imagine clară și exactă a pieței de media. Ne-au ajutat să elaborăm un brief profesionist și complet și au gestionat foarte bine tot procesul. Ne-au ajutat enorm în procesul de evaluare a ofertelor. Îi recomand oricărui client de publicitate care vrea să organizeze un pitch profesionist.”

 

Director Marketing, Servicii financiare

„Am găsit la Media Hub o echipă valoroasă, formată din profesioniști cu experiență. Colaborăm regulat cu ei de câțiva ani. În toată această perioadă, ne-au oferit soluții care ne-au ajutat să ne îmbunătățim mult planificarea și cumpărarea de spații media.”

 

Director Marketing, FMCG

Back to Top