Expertiză

„Știu că jumătate din bugetul meu de publicitate este irosit. Problema este că nu știu care jumătate” (William Lever, 1st Viscount Leverhulme)

În opinia noastră, vorbele de duh ale lordului Leverhulme sunt valabile doar în situația unui management defectuos al bugetului de media. Un buget de 1 milion de euro poate aduce rezultatele unuia de 2 milioane, dacă este corect administrat. Expertiza și serviciile Media Hub pot contribui în mod direct la creșterea gradului de eficacitate și de eficiență a planificării și achiziției de spațiu publicitar.

Credem că îmbunătățirea randamentului investițiilor media – prin aplicarea celor mai bune practici de media planning și buying – produce un avantaj concurențial de marketing.

Acest randament se obține nu doar prin prețuri competitive, ci și prin calitatea mixului de media (selectarea canalelor și suporturilor media potrivite cu obiectivele urmărite).

Consultanții Media Hub cuantifică valoarea adăugată și/sau pierderile rezultate din planficarea și cumpărarea de spații media și recomandă soluții de optimizare a investițiilor.

Rolul Media Hub în activitatea de planificare și achiziție de spațiu media nu îl substituie pe cel al unei agenții de media, care intermediază relația clientului (compania) cu furnizorul (instituția media), ci îl completează.

Audit

Serviciile de audit media le oferă clienților de publicitate o evaluare independentă și transparentă a modului în care a fost investit bugetul de media.

Media Hub oferă o gamă de servicii de audit al căror scop este să sporească randamentul, transparența și responsabilitatea alocării bugetului media.

Citește mai mult

Consultanță

Spre deosebire de auditare, care în cea mai mare parte se desfășoară post-factum, serviciile de consultanță sprijină clienții înainte de luarea unei decizii majore legate de managementul bugetului media.

Utilizarea serviciilor noastre de consultanță vă oferă garanția unui randament optim.

Citește mai mult

Training

Companiile care alocă bugete pentru comunicarea în media lucrează, de regulă, cu o agenție specializată și/sau cu furnizorii de media (televiziuni, posturi de radio, site-uri etc). Astfel, este esențial pentru un profesionist de marketing să stăpânească limbajul, noțiunile și conceptele de bază ale planificării și cumpărării de spații media.

Citește mai mult
Back to Top