FAQ

Avem încredere în agenția noastră de media. De ce am avea nevoie de un audit de media?

Investiția în media reprezintă aproximativ 60% din bugetul de comunicare al unui advertiser. Auditul de media este un proces prin care acționarii / asociații unei companii se asigură că investiția în media este eficace și eficientă, că sunt livrați parametrii de cost și calitate agreați cu agenția de media. Finalmente, un audit de media va duce la creșterea transparenței și a nivelului de responsabilitate în alocarea investițiilor media.

De ce aș face un audit de price benchmark? Sunt sigur ca am cele mai bune prețuri, le-am verificat cu prietenii mei de la alte companii care investesc în publicitate.

Un price benchmark relevant trebuie să țină seama de factori precum: nivelul de buget luat în calcul, mărimea bazei de clienți, suportul media, perioada și intervalele orare pentru care se face analiza. Dacă nu aveți suficient de mulți prieteni care să investească bugete comparabile în aceleași suporturi media, riscați să trageți concluzii nerelevante.

De ce aș face o analiză a costurile de achizitie media? Sunt sigur ca am cele mai bune prețuri, le-am verificat cu prietenii mei de la alte companii care investesc în publicitate.

Faptul că vă aflați sub un contract internațional cu o agenție de media nu înseamnă că trebuie să cumpărați orice și la orice cost. Performanța business-ului local de care sunteți responsabil(ă) depinde și de performanța în planificare și achiziție de media. Costurile unui price benchmark sunt modice în raport cu valoarea și calitatea informației obținute din această analiză.

De ce aș avea nevoie de serviciile dvs. pentru un pitch de media?

Din două motive. În primul rând, dacă nu stăpâniți suficient de bine subtilitățile meseriei de media planner sau buyer, s-ar putea să nu alegeți oferta potrivită nevoilor dvs. de marketing/comunicare. Cea mai bună ofertă nu este neapărat cea cu „cel mai mic cepepe”. Costurile mici pot ascunde nereguli.

În al doilea rând, vă ajutăm să formulați clar cerințele, prin întocmirea unui brief coerent; să stabiliți o listă scurtă cu agenții, în funcție de obiectivele campaniei dvs.; să interpretați corect ofertele primite și să formulați, în contractul cu agenția câștigătoare, angajamentele luate de aceasta.

Dacă aveți și alte întrebări, vă rugăm să ni le adresați la adresa: office@mediahub.ro. Consultanții noștri vă vor răspunde în scurt timp.

Back to Top